Piotr Stohnij
czyli autor i lektor "Końca alfabetu"
Ekspert w zakresie nowego marketingu i zmian pokoleniowych w biznesie. W tych obszarach prowadzi badania, doradza, szkoli oraz zarządza działaniami firm swoich klientów. Zrealizował wiele projektów strategicznych dla organizacji z kilkunastu branż, w tym dla tak wymagających, jak spożywcza, środków ochrony indywidualnej, medyczna, wydawnicza czy budowlana. Spędził również kilka tysięcy godzin, prowadząc warsztaty dla menedżerów najwyższego szczebla. Pełnił funkcję redaktora internetowej odsłony „Harvard Business Review Polska” oraz prezesa stowarzyszenia HR Generation Next. Przez kilka lat zarządzał także własną agencją obsługującą firmy w obszarze mediów społecznościowych.
Od ponad dekady współpracuje z ICAN Institute. Regularnie występuje na konferencjach i w wideospotkaniach oraz wypowiada się na łamach magazynów branżowych, takich jak na przykład „Personel Plus”, „Marketer+” czy „Nowa Sprzedaż”. Ponadto pełni funkcję wiceprezesa Fundacji Masculinum. Stale komentuje bieżące wydarzenia życia biznesowego i społecznego na stronie: www.pstohnij.pl.
Ekspert w zakresie nowego marketingu i zmian pokoleniowych w biznesie. W tych obszarach prowadzi badania, doradza, szkoli oraz zarządza działaniami firm swoich klientów. Zrealizował wiele projektów strategicznych dla organizacji z kilkunastu branż, w tym dla tak wymagających, jak spożywcza, środków ochrony indywidualnej, medyczna, wydawnicza czy budowlana. Spędził również kilka tysięcy godzin, prowadząc warsztaty dla menedżerów najwyższego szczebla. Pełnił funkcję redaktora internetowej odsłony „Harvard Business Review Polska” oraz prezesa stowarzyszenia HR Generation Next. Przez kilka lat zarządzał także własną agencją obsługującą firmy w obszarze mediów społecznościowych.
Od ponad dekady współpracuje z ICAN Institute. Regularnie występuje na konferencjach i w wideospotkaniach oraz wypowiada się na łamach magazynów branżowych, takich jak na przykład „Personel Plus”, „Marketer+” czy „Nowa Sprzedaż”. Ponadto pełni funkcję wiceprezesa Fundacji Masculinum. Stale komentuje bieżące wydarzenia życia biznesowego i społecznego na stronie: www.pstohnij.pl.
Ekspert w zakresie nowego marketingu i zmian pokoleniowych w biznesie. W tych obszarach prowadzi badania, doradza, szkoli oraz zarządza działaniami firm swoich klientów. Zrealizował wiele projektów strategicznych dla organizacji z kilkunastu branż, w tym dla tak wymagających, jak spożywcza, środków ochrony indywidualnej, medyczna, wydawnicza czy budowlana. Spędził również kilka tysięcy godzin, prowadząc warsztaty dla menedżerów najwyższego szczebla. Pełnił funkcję redaktora internetowej odsłony „Harvard Business Review Polska” oraz prezesa stowarzyszenia HR Generation Next. Przez kilka lat zarządzał także własną agencją obsługującą firmy w obszarze mediów społecznościowych.
Od ponad dekady współpracuje z ICAN Institute. Regularnie występuje na konferencjach i w wideospotkaniach oraz wypowiada się na łamach magazynów branżowych, takich jak na przykład „Personel Plus”, „Marketer+” czy „Nowa Sprzedaż”. Ponadto pełni funkcję wiceprezesa Fundacji Masculinum. Stale komentuje bieżące wydarzenia życia biznesowego i społecznego na stronie: www.pstohnij.pl.