Jak GE opowiada o tym, co robi?

Chcesz tego czy nie, Twoim zadaniem jako lidera nowej generacji jest nadanie sensu temu, co robi Twoja organizacja. Jak tego dokonać? Wszystko zaczyna się od tego, jak firma opowiada o tym, co robi.

Można by stwierdzić, że w przypadku atrakcyjnych produktów konsumpcyjnych to nie takie trudne, zaś o tych z branży biznesowej nie da się mówić ciekawie. Nic bardziej mylnego. Dobitnie pokazuje to wielokrotnie nagradzana kampania reklamowa Childlike imagination, w której kilkuletnia dziewczynka mówi:

GE udało się opowiedzieć o tym, jak wpływa na świat w pasjonujący sposób. Z mojego doświadczenia wynika, że to możliwe w każdym przypadku – począwszy od cukierków aż po płuczkę wiertniczą. Kluczem do sukcesu jest jednak pokazanie głębszego sensu w tym, co robi firma, tak aby ostatecznie jej obecni, byli i potencjalni pracownicy również potrafili w jednym zdaniu to sklasyfikować. W ten sposób nadajemy jej sens dzięki czemu praca dla danej firmy zyskuje na wartości.

Wydawca

czyli kto może pomóc wydać Twoją książkę

WOTS_logo

Writers On The Storm skupia tych, którzy są gotowi, by rzucić wyzwanie obowiązującym zasadom, cenią samodzielność, a zarazem osobisty wpływ na kształt swojego dzieła oraz chcą działać na podstawie lekkiej infrastruktury, która bazuje na nowych technologiach i rzetelnej wiedzy zwiększającej sprzedaż.

Patroni

czyli kto wspiera liderów nowej generacji